Inte ångest, ärlig helt enkelt...

Idag umgås jag med min amöbahjärna och vår huvudvärk!

Heeeee, jag och Gamze delade en 3-liters box igår...
Jag spydde i 1 timme på Norrlands Guschelov gask - sen hittade jag en soffa - och "sov som en prinsessa" dvs däckade... Blev väckt första gången av att gäng killar satt och kastade ihopknölade papperslappar på mig - vet inte vilka som var charmigast - de eller jag... Somnade om och  blev väckt av en annan kille som kom och satte sig och sa "Jag är så TRÖTT på det här..." "Jag hatar mitt liv" "Mitt liv har ingen mening...." - "Du är väldigt vacker!"

Jag svarade ungefär: " Du väckte mig - flytta på dig - jag måste spy"

Kommentarer
Postat av: Lotta

Mjo, LM står för ditt namn, men jag överdramatiserar mycket av vad jag skriver och menar inte allting, jag bara skriver av mig, så ta inte åt dig så mycket av det, gumman!! Använder stora ord, men de är inte riktade personligen åt dig, skulle aldrig vilja såra dig! Menade ingenting illa, men jag bryr mig så sjukt jävla mycket om dig!! Måste få skriva av mig lite ibland. För du är verkligen världens sötaste och det är inte rättvist någonstans att du mår som du gör ibland, men jag tycker så galet mycket om dig!! Du är sötast i hela klassen, är så glad över att ha träffat dig!

Tusen tack för igår föresten! Det var verkligen urmysigt :-) Måste vi göra om snart igen! Fy faan vad jag är bakis idag föresten..

Ses imorgon, sötnos!

Postat av: Vingeling

Gumman jag tog inte illa upp, jag vart så rörd att jag inte visste vart jag skulle ta vägen, att jag inte visste vad jag skulle säga. Det var fint skrivit av dig! Nästan lite synd att du tog bort det! Klart att vi gör det här igen! Kramkram

2007-02-25 @ 18:38:22
URL: http://vingeling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback