Univeristetsaulan kl 13.15, 18:e januari 2007

Om jag säger så här;
applåder och åter applåder, röda slipsar, glimrande kristallkronor, snirkelmönstrade väggar, orkestrar, symfonier, körer, flöjtflickor, Phontrattarna, Norrlandskören, musik som fick mig att skratta, musik som fick mig att vilja fälla tårar, Djungelboken, cirkuskänsla, rödrandiga kavajer, svarta kavajer, latinska ord, afrikanska rytmer, broschyrer, människor som drar i en och säger "va med oss"/ "engagera dig med oss" färger i alla skalor, skor som klackar mot stengolven, franska revolutionsord, Olof Rudbäck d.y, Olof Rudbäck d.ä, Carl von Linne 300 år, Linnéträdgården, Botaniska trädgården, Engelska parken, Olof Johansson, Geijer, Gustavianum, antatomiska teatern, Silverbibeln, Carolina Rediviva, Maria och Johnny...
så säger jag väl någon hundradels-promille av vad jag varit med om idag!

Kommentarer
Postat av: mia

Jag riktigt känner hur du känner dig nu... Jag hoppas att den överväldigande härliga känslan fortsätter trots tentor och föreläsningar. =)

Det kommer gå bra den här gången. Alla förtjänar en positiv vändning. Speciellt du!

Kramis!

2007-01-19 @ 11:53:00
Postat av: Vingeling

Åh, tack!!!!!!!!!!!!!! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback